۱۴۰۱ بهمن ۲۲, شنبه



مادر فولاد زره است . چرا ؟

چون در بیان نظراتش آشکارا کتمان میکند . شاه هیچ کار غلطی نکرد ؟ زندان ، شکنجه و کشتن مبارزین دروغ بود ؟ خودش میداند این طور نبود . کتمان حقیقت برای رسیدن به هدف . با روش خود . یعنی از مادر فولاد زره بدتر

تحریم جشنوارۀ فجر از سوی سینما گران به معنای مقابله و ضدیت با اسلام حاکم است .

حکومت جلاد از ترس دست از اعدام ها کشید . این یک پیشروی است . شعار محوری باید آزادی زندانی سیاسی باشد . مرگ بر ارتجاع .

اسلام حاکم در ایران و سلطنت طلبان در خارج کشور دو جریان ضد انقلابی و بغایت فناتیک ،با روش و منش لومپنی ،فحاش،دریده و ارتجاعی اند.

حکومت فاشیستی اسلام در ایران قدرت ندارد والا بدتر از فاشیسم
ضد یهود عمل میکرد .

فاشیسم ضد زن و ضد انسان اسلام به مراتب از فاشیسم ضد یهود خطرناک تر است .

عظمت طلبی ،قوم پرستی ،فحاشی ،بی پرنسیپی و لومپنیسم ،
خصلت نمای سلطنت طلبان است .

هیچ جنبشی بدون رهبری و شرکت طبقات اجتماعی به پیروزی نخواهد رسید . حتی اگر از عناصر تهاجمی بی نظیر همچون جنبش جاری برخوردار باشد .

سینمای ایران که ابزاری در دست حکومت جنایتکاربود ،صحنۀ رو در رویی سینماگران پیشرو با حاکمیت سیاه است .مقابلۀ ارتجاع با فرهنگ .

زنان پیشرو و نسل جوان تار و پود پوسیدۀ حکومت جلاد را در هم ریختند . طبقۀ کارگر و اقشار میانی هم بخشا" در این مبارزات دخیل شدند .

جنبش آزادیخواهانۀ پیشروان ایران و اعتراضات و مواضع گرفته شده در خارج کشور پروندۀ حکومت جنایت کار و تروریست اسلامی ایران را بست .

رضا پهلوی و سلطنت طلبان با دو سئوال مواجه اند : نظرشان در مورد شعار اصلی "نه به شاه" در جنبش و شکنجه و کشتن مبارزین بدست شاه چیست؟

یادداشت‌ها …(۳8) 

بهروز شادیمقدم 

11.2.۲۰۲۳ 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

  بنیانگذاران اصلی مارکسیسم ( مارکس ، انگلس و لنین ) با برجا گذاشتن تئوری و پراتیک خود سنگ بنای محکمی را به یک آرمان پایدار تبدیل کردند . بر...